Nieuwe Patiënten

Op dit moment hebben wij een patiëntenstop. Zodra we de inhaalslag wegens Corona hebben bijgewerkt, gaan we weer open voor nieuwe patiënten. Houd u deze site in de gaten, zodra we weer nieuwe patiënten kunnen ontvangen zullen we dat hier vermelden.

Kies voor gezond. We streven ernaar om de mondgezondheid van onze patiënten zo optimaal mogelijk te laten zijn. Regelmatig voor controle komen is hiertoe nodig willen we dit doel samen kunnen bereiken. Past ons motto bij u? Dan bent u van harte welkom. U kunt zich laten inschrijven bij ons aan de balie.

Als u zich komt inschrijven als patiënt in onze praktijk, maken we een afspraak voor een intake en krijgt u van ons een pakketje met informatie mee.  Hierin vind u o.a. een welkomstbrief, onze praktijk folder en formulieren voor een medische anamnese en een dentale anamnese. We verzoeken u deze formulieren in te vullen en mee te nemen als u voor de intake komt. Wij kunnen dan nagaan of we met bepaalde behandelingen rekening moeten houden met uw wensen en gezondheidstoestand.

Daarnaast verzoeken we u uw tandheelkundig dossier door uw huidige tandarts naar ons op te laten sturen. Bij voorkeur digitaal via tandartspraktijknanninga@zorgmail.nl

Tijdens uw eerste bezoek (de intake) maken we kennis met elkaar, leggen we uit hoe wij werken en kunt u uw wensen kenbaar maken. We bekijken hoe het is met uw gezondheid (evt. code C22) en uw gebit(code C11). Zo nodig worden er röntgenfoto’s gemaakt (code X10 per stuk).

Daarna zijn er de volgende situaties denkbaar:
-De tandarts gaat naar aanleiding hiervan een zorgplan opstellen en er wordt een afspraak gemaakt voor het bespreken hiervan (code C28) of
-Er wordt een afspraak gemaakt voor een vervolgbehandeling of
-U bent klaar en er hoeft alleen afgesproken te worden hoe vaak u per jaar voor een periodieke controle gaat komen.

De kosten van het eerste bezoek hangen af van wat we moeten doen, zie bovenstaande codes: de prijzen vindt u op onze site.

De kosten voor de intake dient u direct aan de balie te voldoen, dit kan per pin. U ontvangt een betalingsbewijs die u eventueel (bij een aanvullende tandartsverzekering) in kunt dienen bij uw zorgverzekering.

Na de intake worden de nota’s via ons factureringsbedrijf Infomedics verwerkt en hoeft u alleen het gedeelte wat zij niet kunnen innen via uw zorgverzekering aan hen te betalen.

Graag bij uw inschrijving uw identiteitsbewijs meenemen!

N.B. Uw inschrijving is definitief als uw voor uw intake bij ons bent geweest. Voor spoedeisende zaken tot die tijd wordt u verzocht met uw huidige tandarts of de dienstdoende tandarts contact op te nemen.